Slaukšanas aparātu - ķekaru maiņas serviss

Piegāde

Mēs nosūtīsim jums pilnīgi jaunus ķekarus, ieskaitot pupu gumijas, stobriņus, atsvariņus, vakuuma trubiņas, kolektorus un rezerves daļu komplektu (ieskaitot kolektoru vāciņus, atslēgšanas vārstus, stiprinājuma uzgriezni, pupu gumijas un īsās vakuuma šļauciņas).

- Ja vēlaties pasūtīt papildus detaļas, informējiet mūsu pārstāvi.

2.JPG

Uzstādīšana


Pievienojat mūsu piegādātos jaunos ķekarus, bet vecos paturat sev. Vienkārši atvienojiet esošos ķekarus no piena šļaukas un aiztājiet tos ar jaunajiem, ko saņēmāt no mums. Darbs aizņems ne vairāk kā 30 minūtes, un viss ir gatavs!

3.JPG

Nomaiņa & atgriešana

Jauni ķekari vai pupu gumijas jums tiks piegādāti norunātajā/ieplānotajā termiņā (apm. pēc 2500 slaukšanas reizēm). Kad esat saņēmuši jaunus ķekarus, jūs atgriežat lietotos mums, tam paredzētajās plastmasas kastēs, kas marķētas ar atgriešanas etiķetēm.

Atpakaļ sūtīšana ir bez maksas. Pēc jūsu aicinājuma, aptuveni 2 dienu laikā ieradīsies kurjers.


4.JPG

Atgriezeniskā saite

Apmēram nedēļu pēc tam, kad saņemsim no jums nolietotos ķekarus, mēs nosūtīsim jums dokumentus/atskaiti par pupu gumiju stāvokli (nolietojuma pakāpi un tml.). Dokumenti satur svarīgu informāciju par slaukšanas iekārtu darbību - iestatījumiem un mazgāšanas sistēmu efektivitāti.

Ja pupu gumiju stāvoklis ir neapmierinošs - jums jārīkojas, sazinoties ar mūsu pārstāvi.

Saglabājiet šīs atskaites, jo tās var noderēt dažādu problēmu noskaidrošanai un novēršanai.

Populāri jautājumi:

1. Kas notiek ar manu veco komplektu?

Jūsu vecais aprīkojums paliek jūsu saimniecībā un pieder jums.

2. Vai jaunais ķekaru komplekts kādreiz piedērēs man?

Nē, šīs komplekts vienmēr paliks Milkrite/InterPuls īpašums.

3. Vai es vienmēr saņemšu jaunus ķekarus?

Pirmo reiz mēs jums piegādāsim pilnīgi jaunus ķekarus, pēc tam mēs piegādāsim atjaunotus kolektorus, jaunas pupu gumijas un jaunas vakuuma trubiņas. Korpusi un atsvari nebūs jauni.

4. Kad es saņemšu nākamos atjaunotos ķekarus?

Maiņas datums tiks saskaņots ar jums, atbilstoši sastādītajam grafikam.

5. Vai es varu mainīt savas specifikācijas?

Jā, sazinieties ar savu izplatītāju un dati tiks atjaunināti saskaņā ar vēlamajām izmaiņām.

6. Ko darīt, ja mainās manu govju skaits?

Lūdzu, informējiet mūsu pārstāvi, un mēs attiecīgi pielāgosim izmaiņas.

7. Kas notiek, kad detaļas tiek dezinficētas?

Īpašās iekārtās tiek veikta ķekaru termiska dezinfekcija, kas atbrīvo detaļas no netīrumiem, sasniedzot maksimālu tīrību. Kalcija nogulsnes, dzelzs iekrāsojums un citi netīrumi tiek efektīvi noņemti. Sasniegtais augstais tīrības līmenis palīdzēs ievērojami samazināt vai pat novērst infekcijas izplatīšanu slaukšanas zālē. Šī ķekaru apmaiņas un tīrīšanas tehnoloģija, jo īpaši apvienojumā ar Milkrite slaukšanas pupu gumiju izmantošanu, nodrošina saimniecībās optimālu aizsardzību pret paaugstinātu somatisko šūnu skaitu un mastīta gadījumiem.

8. Ko darīt, ja man ir nepieciešams vairāk rezerves daļu?

Vienkārši piezvaniet mūsu pārstāvim. Rezerves daļu nomaiņa ir bez maksas. Tas ir iekļauts pakalpojumā.

9. Kā notiek samaksa?

Mūsu pārstāvis jums nosūtīs rēķinu, un jāmaksā tieši viņam.

10. Ko darīt, ja nevēlos turpināt sadarbību?

Informējiet mūsu pārstāvi. Mēs noorganizēsim aprīkojuma savākšanu.

11. Kā rīkoties, ja es pirmo reizi izmantoju Impulse Air?

Mūsu pārstāvis jums noteikti palīdzēs un pielāgos jūsu slaukšanas iekārtas iestatījumus.