Populāri jautājumi:
1. Kas notiek ar manu veco komplektu?
Jūsu vecais aprīkojums paliek jūsu saimniecībā un pieder jums.
2. Vai jaunais ķekaru komplekts kādreiz piedērēs man?
Nē, šīs komplekts vienmēr paliks Milkrite/InterPuls īpašums.
3. Vai es vienmēr saņemšu jaunus ķekarus?
Pirmo reiz mēs jums piegādāsim pilnīgi jaunus ķekarus, pēc tam mēs piegādāsim atjaunotus kolektorus, jaunas pupu gumijas un jaunas vakuuma trubiņas. Korpusi un atsvari nebūs jauni.
4. Kad es saņemšu nākamos atjaunotos ķekarus?
Maiņas datums tiks saskaņots ar jums, atbilstoši sastādītajam grafikam.
5. Vai es varu mainīt savas specifikācijas?
Jā, sazinieties ar savu izplatītāju un dati tiks atjaunināti saskaņā ar vēlamajām izmaiņām.
6. Ko darīt, ja mainās manu govju skaits?
Lūdzu, informējiet mūsu pārstāvi, un mēs attiecīgi pielāgosim izmaiņas.
7. Kas notiek, kad detaļas tiek dezinficētas?
Īpašās iekārtās tiek veikta ķekaru termiska dezinfekcija, kas atbrīvo detaļas no netīrumiem, sasniedzot maksimālu tīrību. Kalcija nogulsnes, dzelzs iekrāsojums un citi netīrumi tiek efektīvi noņemti. Sasniegtais augstais tīrības līmenis palīdzēs ievērojami samazināt vai pat novērst infekcijas izplatīšanu slaukšanas zālē. Šī ķekaru apmaiņas un tīrīšanas tehnoloģija, jo īpaši apvienojumā ar Milkrite slaukšanas pupu gumiju izmantošanu, nodrošina saimniecībās optimālu aizsardzību pret paaugstinātu somatisko šūnu skaitu un mastīta gadījumiem.
8. Ko darīt, ja man ir nepieciešams vairāk rezerves daļu?
Vienkārši piezvaniet mūsu pārstāvim. Rezerves daļu nomaiņa ir bez maksas. Tas ir iekļauts pakalpojumā.
9. Kā notiek samaksa?
Mūsu pārstāvis jums nosūtīs rēķinu, un jāmaksā tieši viņam.
10. Ko darīt, ja nevēlos turpināt sadarbību?
Informējiet mūsu pārstāvi. Mēs noorganizēsim aprīkojuma savākšanu.
11. Kā rīkoties, ja es pirmo reizi izmantoju Impulse Air?
Mūsu pārstāvis jums noteikti palīdzēs un pielāgos jūsu slaukšanas iekārtas iestatījumus.